1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Sklep www.gamabhp.artbhp.pl to firmowy sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową środków ochrony pracy i narzędzi.
1.2. Sklep internetowy www.gamabhp.artbhp.pl, zwany dalej Sprzedawcą jest prowadzony przez firmę:
GAMA-BHP Jarosław Matyja
ul. Lubliniecka 38 B,
42-284 Herby
NIP 575-165-35-73 REGON 151548502
Konto bankowe: PKO BP S.A.
66 1020 1664 0000 3502 0318 2854
1.3. Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie wyrażone są w PLN w cenach brutto zawierających podatek VAT.
1.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu.
2. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
2.1
Zamówienia towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie
wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzeniem zamówienia.
2.2 Klient może złożyć zamówienie za pośrednictwem sklepu www.gamabhp.artbhp.pl przez e-mail gama-biuro@wp.pl (7 dni w tygodniu, 24 h na dobę) oraz telefonicznie tel. 34 372 70 05 (w dni robocze od 8:30 do 15:30). Złożenie
przez Klienta zamówienia jest jednoznaczne ze złożeniem przez niego
oferty zakupu i zobowiązania zapłaty.
2.3. Po złożeniu zamówienia
za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Klient otrzymuje e-mailem
automatyczne potwierdzenie, że zamówienie dotarło do Sprzedawcy.
2.4.
W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej
(przez e-mail) w tytule wiadomości należy wpisać słowo "zamówienie" oraz
nazwisko osoby zamawiającej, a w treści nazwę produktu oraz dokładny
adres do wysyłki wraz z numerem telefonu Klienta. Ponadto prosimy o
podanie wybranej formy płatności.
2.5. Przyjęcie złożonego
mailowo zamówienia zostanie potwierdzone poprzez pocztę e-mail. Również
tą drogą przekazywane są informacje o wysyłce towaru. Wysyłka
zamówionych towarów realizowana jest od poniedziałku do piątku, w ciągu trzech dni roboczych. W przypadku dokonania zakupów w przeddzień
weekendów i świąt, przesyłka realizowana jest w ciągu trzech dni roboczych po przerwie.
2.6.
W przypadku przedmiotów wymagających z naszej strony dłuższego czasu na
ich wykonanie, przybliżony czas realizacji jest podany w opisie
produktu, a maksymalny dzień realizacji tj. nadania paczki będzie
określony w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.
2.7.Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień lub z zamówieniu mailowym.
3. FORMY PŁATNOŚCI
3.1. Sprzedawca oferuje następujące formy płatności:
- przelewem bankowym
- gotówką przy odbiorze przesyłki tj. za pobraniem,
- gotówką, w przypadku gdy odbiór towaru następuje osobiście
3.2.
Sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia w chwili dokonania
płatności przez Klienta. W przypadku płatności za pobraniem realizację
zamówienia rozpoczyna się z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia
przez Sprzedawcę.
3.3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności
przelewem bankowym, Sprzedawca realizuje zamówienie po wpłynięciu kwoty
odpowiadającej wartości zamówienia na rachunek Sprzedawcy lub po
przesłaniu drogą mailową bankowego potwierdzenia przelewu.
3.4.
Na wpłaty dokonywane na rachunek bankowy czekamy do 7 dni roboczych. Po
tym okresie zamówienie jest automatycznie anulowane.
4. KOSZTY PRZESYŁKI I DOSTAWA TOWARÓW
4.1.
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszt przesyłki
jest naliczany w momencie złożenia zamówienia, a jego wysokości jest
zależna od ilości zakupionych przedmiotów. Przesyłki realizuje firma
kurierska DHL.
4.2. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w centrum dystrybucyjnym - Herby, ul. Luliniecka 38B, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
5. SPRAWDZENIE STATUSU I ODBIÓR PRZESYŁKI
5.1.
Po nadaniu przesyłki Klient otrzymuje drogą mailową informację potwierdzającą nadanie paczki wraz z numerem listu
przewozowego, który umożliwia monitorowanie przesyłki, kontakt z
kurierem oraz umówienie na doręczenie w dogodnym terminie.
5.2.
Przy odbiorze przesyłki kurierskiej Klient ma prawo w obecności kuriera
sprawdzić stan przesyłki w celu stwierdzenia ewentualnych ubytków lub
uszkodzeń przesyłki mających miejsce w trakcie transportu oraz zażądać
sporządzenia protokołu szkodowego. O ubytkach lub uszkodzeniach może w
szczególności świadczyć mechaniczne uszkodzenia opakowania przesyłki.
Klient ma prawo odmówić odbioru przesyłki, jeśli po sprawdzeniu jej
stanu okaże się, że towar jest uszkodzony. O zaistniałej sytuacji należy
niezwłocznie zawiadomić obsługę Sklepu telefonicznie lub za pomocą
poczty elektronicznej.
6.ZWROTY I REKLAMACJE
6.1.
Zgodnie z USTAWĄ z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient może
odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie
internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania
przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był
używany, kopiowany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z
towarem należy zwrócić otrzymany dowód sprzedaży tj. paragon lub
fakturę. Sprzedawca gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego
rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę w terminie do 7 dni od dnia
otrzymania towaru i dowodu sprzedaży. Klient samodzielnie pokrywa koszty
odesłania sprawnego towaru.
6.2. W przypadku reklamacji prosimy o niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą. W zależności od sytuacji poprosimy o wykonanie zdjęcia i
przesłanie do nas przez e-mail.
6.3.
Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie
wynikłe z powodu standardowego użytkowania.
7. PARAGONY I FAKTURY
7.1. Do każdego
zakupu Sprzedawca wystawia dowód sprzedaży tj. paragon fiskalny, bądź
fakturę VAT o ile Klient zaznaczy opcję "faktury
VAT" podczas składania zamówienia.
7.2. Na życzenie Klienta
Sprzedający wystawia fakturę VAT. Klient chcąc otrzymać fakturę VAT,
musi wybrać tę opcję podczas zakupu uzupełniając danymi firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura.
7.3.
Zarówno paragon jak i faktura VAT są dołączone do przesyłki - w foliowej
saszetce razem z listem przewozowym na zewnątrz opakowania.
8. GWARANCJA
8.1. Gwarancja na artykuły zakupione w sklepie nie obejmuje zmian związanych z korozją,
uszkodzeniami mechanicznymi oraz niewłaściwym użytkowaniem.
8.3. Opis procedury reklamacji:
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji z opisem umożliwiającym identyfikację produktu
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Reklamacje prosimy kierować na adres e-mail: gama-biuro@wp.pl lub adres firmy pocztą tradycyjną.
8.4.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,
przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego
reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w rozsądnym terminie - zwyczajowo jest to 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / POLITYKA PRYWATNOŚCI
Stosownie
do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z pó1n. zm.) dane osobowe
klienta zostaną wprowadzone do bazy danych Sprzedawcy wyłącznie w
celu realizacji zamówień oraz kontaktu z Klientem i nie będą
udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich
danych i ich poprawienia.